×
×

Støt en sød sag

Jakobsens Honning og REMA 1000 står i april 2019 sammen om at øge livskvaliteten for lungesyge børn og deres familier. De to partnere har valgt at donere 2 kr. pr. solgte bæger Hverdags Honning, til Børnelungefondens vigtige arbejde fra søndag d. 7 april.

Det er en vigtig del af Jakobsens filosofi at støtte op om en række lokale, sundhedsfremmende og erhvervsrelaterede initiativer. I 2018 satte Jakobsens i samarbejde med Rema 1000 Danmark derfor fokus på hjerneskade, Alzheimer og sklerose gennem kampagnen ”Støt en sød sag”. I år går deres støtte til Børnelungefonden.

- Vi er meget taknemmelige og glade for, at Jakobsens og REMA 1000 i år har valgt at gå ind i kampen for sundere lunger og støtte op om Børnelungefondens arbejde. Det gør en kæmpe forskel for Børnelungefondens arbejde, når stærke brands som Jakobsens Honning og REMA 1000 donerer midler til sagen, fordi det samtidig er med til at skabe opmærksomhed og fokus på lungesyge børn og deres familier i den danske befolkning, siger direktør i Børnelungefonden, siger Anne Brandt.

Det er med stor glæde, at Børnelungefonden kan annoncere denne kampagne, der starter fra søndag d. 7. april. Donationen vil indgå i Børnelungdefondens aktive og målrettet arbejde.